U ime svih nas

četvrtak, 09.10.2008.

Selim "krpice"

Na savjet Studene počela sam sa pripremom novog bloga na bloggeru. Na taj način biti ću u mogućnosti ostaviti komentare na nekim od vaših blogova koje pratim. Ovo je novo mjesto gdje me možete pratiti, novu i zanimljiviju.

http://cosmo2503.blogspot.com/

09.10.2008. u 16:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog sadrži osvrte na događaje i društvena zbivanja, moje osvrte na pročitane knjige, odgledane filmove. Zapise iz moje kuhinje i mog mikro svijeta.

Omiljene web adrese

tuzanOno naše što nekad bejaše...
coolinarika

Knjige OBOŽAVAM, a ovdje je neiscrpan izvor
amazon
amazon.co.uk

Zamamne fotografije hrane koje će vas odvesti na stotine blogova zaljubljenika u kuhanje
feast your eyes

Jedan fini gospodin i drug, jedan od rijetkih nekorumpiranih u kurvanjskom svijetu politike
Predsjednikov blog

Foodbloggers around the world

Ovdje se nalazi samo dio blogova posvećenih kuhanju. Neki očaravaju prekrasnim fotkama, neki receptima, neki su jednostavno blogovi "on line" prijatelja, uglavnom sa Coolinarike

Blogovi na engleskom
cook&eat
delicious days
domestic goddess
still life with
cookography
canelle at vanille
charmaine pastry
the second pancake
Joy the baker
dine and dish
alpineberry
kitchen unplugged

Jedna Marija iz Beograda i njen divni blog
palachinka

Naša cura u Americi
Cafe chocolada

Blogovi na italijanskom, uglavnom služe samo za inspiraciju
le puplle gustative
stella di sale
anice e cannella
Claudia Castaldi-foodography
zenzero&cannella
La ciliegina sulla torta

Blogovi Kulinaričara
Mallory, njen sam blog prepun inspirirajućih recepata pohranila u omiljene prvog:U mojoj kuhinji
Mediha, moja Bosanka u Švedskoj
Choklad Passion
Violet Love, čarobnica iz Koprivnice
One girl's cuisine
Sunčica, naša mala Dalmatinka
Tamo gdje živim ja
Minja u svojoj kuhinjici stvara svašta
Minjina kuhinjica
Studena i najljepši blog bivše Kulinaričarke
Teatime

Blogovi društva sa Coolinarike, a nisu o kuhanju
Sinja78, moja Sarajka, velikog srca
Sinja
Sandrine, žena duhovita do bola i kaže da su je začeli na maškarama...
Sandrine
Milica, uvijek mi je drago pročitati što ima reći
Milicza